Bullshit är det enda som kommer ut ur din mun.

SOOOOOOOORRY för extremt dålig uppdatering. Men det har varit pga att jag flyttat till pappa och inte orkat hämta mina grejer men gjorde det ikväll så har allt här nu, inklusive datorn plus att jag har haft jättemycket i skolan så har varit rätt bra för mig att vara borta från datorn. Men nu är jag tillbaka!

Idag så träffade jag Sebastian, David och Jesper ett tag och vi ba snacka massa skit som vanligt och sedan kom jag hem och här var älsklingen och väntade på mig men han var tvungen att dra direkt typ så då la jag mig i sängen och dog lite framför teven. Underbart. Men strax borde han komma tillbaka hit och efter detta inlägg ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna och städa mitt rum, sen ska jag plugga lite. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback