8 september

Tjaba tjena! Hehe visste inte hur jag skulle börja. Dagen började med att jag träffade Giselle på tunnelbanan, även Jenni och Emelie det var trevligt! Fick skynda mig till skolan eftersom det var så propfullt på tunellbanan så man kom ju inte på... Aja sen flöt dagen på. På rasten drog jag Louise och Liv och köpte en sak till Liv och sen köpte även Louise en sak. Efter skolan drog jag och Liv till staden för att kolla runt lite. Köpte en super fin tröja och hittade även en jättesöt klänning som jag måste köpa! Så den åker jag och köper på rasten. Efter det blir jag panck och då lägger jag undan plomboken och tar inte fram den tills slutat av denna månad! Inte ett sånt roligt inlägg men heh. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback