Plupp.

Yeah, dagen idag har avrit knaaaaas! Började med att jag försovde min en timma eftersom min puckade pojkvän inte hade berättat att han hade bytt alarm signal (och den nya lät som en moped som gasade hela tiden) och när jag vaknade av den trodde jag att det var någon utanför men det var det ju ej.
Iaf, jag tyckte jag var awesome eftersom jag försov mig en timma men kom bara 10 minuter försent. Men det vart ingen frukost för mig idag så har haft huvudvärk hela dagen och skulle äta när jag kom hem men icke sa nicka. Jag la mig framför teven och tittade på Desperate Housewifes som pappa hade spelat in och nu har jag precis rensat min brors garderob och flyttat en sån där grej in till mig så nu har jag två garderober, vilket behövs. Underbart! Men nu ska jag fortsätta att rensa. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback