Sändag

Hejsan hoppsan! Hadde det super trevligt igår med massa folk! Orkar inte skriva allt men haha. Kom hem runt tre och då somnade jag nästan direkt, låg och kolla på typ en halv film bara heh. Vaknade tio över tolv idag och fram tills nu har jag pluggat... Gjorde klart en idrotts uppgift som jag ska redovisa i morgon för att få mvg :) Ska snart ner och kolla på tv samtidigt som jag ska börja klippa ut delar till min klänning. Känner at tjag säger det varige helg nu för tiden men det blir aldrig av. Det är ju inte så roligt att klippa ut delarna det är ju bara roligt att sy haha. Nä men nu ska jag kolla bloggar, alla lär ju skriva om valborg. Och sen ska jag sätta igång med klänningen. Ha en fortsta bra söndag!


Den första bilden jag tog med min systemkamra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback