Nu är min jul över!

Min Jul har varit underbar men ändå rätt så annorlunda på samma gång. Det började med att jag inte hade riktigt lika mycket julkänsla, eller nej om jag ska vara ärlig hade jag typ ingen alls. Men det ändrades ganska snabbt för på julaftonsmorgon åkte vi ner till båtklubben och träffa kusinerna och bytte julklappar. Sen kom mormor&morfar och pappa hem till oss så vi var sju stycken här hemma, kolla på Kalle Anka och åt och öppna julklappar och fika, det var typ det vi gjorde, som varje jul.

Juldagen fick jag sova ut på iaf, sen kom samma människor som på Julafton + Rickard, Linda, Mikael & Tyson + Anders&Sofia, så det vart fult hus och denna gång började vi med fika och öppna ännu mera julklappar och sedan åt vi och fikade igen.

Annandag jul trodde jag att jag skulle få sova ut, men ikke sa Mikael. Han väckte mig klockan sju med sitt underbart höga glädjerus. Ååh den lilla sötnosen, det gjorde absolut ingenting att jag vaknade så tidigt, så jag gick upp och fick umgås med honom drygt två timmar innan han skulle sova igen och det gjorde jag också. Dock hade jag väldigt svårt att somna om och det kändes som jag bara fick sova i fem minuter innan Rickard kom och väckte mig. Så jag åt frukost och sen var det bara att göra sig i ordning för att åka till mormor&morfar för att träffa alla igen, samma folk + kusinerna. Så härligt som alltid! Vi åt och spela Corong (?) och sen åt vi lite till.

Jaa, det var min jul. Och jag hoppas att ni alla haft en underbar jul ni också! Men snart ska jag sova för imorn ska jag upp och jobba väldigt tidigt för att tjäna lite pengar, men ska först fota alla mina julklappar. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback