Dag någonting - min bästavän Ja, hon heter...

Dag någonting - min bästavän Ja, hon heter Elin Bergquist och är ett år yngre än mig fast det märks inte eftersom hon är väldigt mogen. Elin som person är underbar, inte så envis som mig som är väldigt bra och hon är oftast väldigt glad. Haha det värsta med henne är när hon är trött för då blir hon världens bitch! Shit då vill man knappt vara i närheten av henne, nej okej riktigt så allvarligt är det kanske inte men lite. Hon är inte så ordningsam av sig eller lydig för den delen, haha och väldigt glömsk. Hon är precis som jag när det gäller att skämma ut sig, fast vem gillar det förutom till en viss grad? Det är nog en av de bästa med henne, att man kan skämma ut sig fast det inte är pinsamt. Men det bästa är att vi aldrig, aldrig har bråkat, vi står alltid bakom varandras ryggar och vi kan prata om allt. Hon är verkligen underbar den där tjejen och jag är extremt tacksam för att jag har fått den kontakten jag har med henne idag. Dock börjar vi glida ifrån varandra lite nu när jag har skaffat pojkvän men jag vet att hon alltid kommer finnas där precis som jag. Jag älskar dig Elin - bästavän ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback