Onödigt inlägg typ heh...

Skolan idag var jobbigare än någonsin... Alla var hur trötta som hällst. Åkte till kunskapsskolan på min rast och fix hjälp med engelskan av världens bästa engelska lärare. Det gick ganska snabbt så umgicks lite med Anton och Victor. Efter det möta jag upp Liv och så drog vi till skolan. Hade engelska som sista lektion, sen var det bara att stressa lite till tunnelbanan för att åka till stallet. Hade Zidane och det gick helt okej.
Nu har jag värkligen bestämt mig. Jag har två ställen jag vet att jag ska kolla efter jobb. Måste värkligen skaffa ett. Behöver ju pengar hihi. Nä men vet vart jag ska kolla så det är skönt nu gäller det bara att jag ska ta mig till dom två ställena och sen kolla lite på andra ställen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback