4. Typ av killar jag faller för

Haha som om det finns någon som faller för en speciell typ. Om man faller så faller man och vem det är har inget med typen att göra. Men iaf, som sagt, jag faller inte för någon speciell typ som alla. Sen kan man ju leta efter vissa egenskaper hos killar men man faller ju inte bara för man hitta rätt egenskaper.

Men iaf, jag ändrar frågan till mig själv då. "Vilka egenskaper letar du efter hos en kille?"
Okej, det viktigaste är väl att han ska vara ärlig och kunna stå för vad han säger och tycker. Han ska vara bekväm också, alltså inte skämmas i mitt sällskap utan verkligen kunna vara sig själv. Sen finns väl alla dom där att han ska vara snäll, rolig, omtänksam och så vidare. Men som sagt det störta måste är att han ska kunna vara sig själv och att jag kan lite på honom. Sån tur har jag också att jag har hittat honom! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback