Mycket plugg.

Tänkte berätta lite kort om helgen. Igår var mamma och jag i nacka forum och sickla. Fick med mig en halsduk och strumpbyxor. Mina jeanse gick sönder också, eller en söm har typ lossnat på fickan. Så ska kolla efter nya någon dag. Sen idag då. Mamma och jag åkte till centrum för att kolla efter skor, men dom fanns inte i min storlek.. Och nu sitter jag har och kollar på vänner samtidigt som jag håller på med engelskan. Imorgon är jag ledigt så då ska jag översätt nästa engelska läxa hehe. Skriver alltid på svenska först det blir lättare så tycker jag. Inte en så intressant helg men men. Juste min älskade jacka är nu beställd. Får den som födelsedags precent, men jag får den nu så att den inte ska ta slut, vissar bild när den har kommit! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback