- Vem vill lägga ner tid på någon som dig?

Är så jävla piss just nu. Trött på allt som har med en viss person att göra. Vill bara spy på henne!

Iaf, nu ska jag berätta om min helg som började super men en jävla kärring förstörde den!
I fredags så var jag på träning som gick jättebra. I lördags åkte jag och pappsen till IKEA och skulle handla massa grejer till mitt rum, sagt och gjort. Sedan åkte vi till några andra butiker också och när vi väl var på väg hem igen, eller vi skulle till Haninge och köpa skor. Men iaf, när vi åker in i Södralänken så är det en kärring som stannat mitt i ett körfält, hon står helt stilla och vi upptäcker det för sent så vi kör in i henne och hela våran bil gick sönder så äntligen när vi lagat den så krockar vi. Hon svimmar typ av chock medan man inte ser ett enda skit på hennes bil. Jag hatar henne, bokstavligen! Snopp snopp snopp. Iaf, bärgaren tog bilen hem till mormor och mamma kom och plockade upp oss och på kvällen åkte jag hem till Rickard där det var fest, och jaa kanske inte var den bästa tajmingen.
Men nu ska jag titta på Svinalängorna eftersom jag inte har läst klart boken och den ska vara klar imorgon. Bra jobbat Sofi! Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback