Våren är här!

Har inte hafft någon lust att uppdatera idag hehe. Vaknade runt nio idag och nästan direkt följde jag med mamma och pappa till heron city eftersom dom skulle kolla på tvättmaskin. Orkade inte bara sita hemme så följde med. Sen under dagen har jag inte gjort så mycket kollat på Off the map. As bra pogram måste jag ju bara säga! Aja nu ska jag fortsätta kolla på One tree hill som jag är så kär i hehe. Bloggar kanske mera ikväll men det återstår och se.
Juste det var typ 20 grader idag i solen! Våren är här så nu håller vi tummarna för att det inte börjar snöa igen hehe.


Jag och älskade Sofi föra föra våren tror jag att det var. Med andra ord väldigt längesen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback