Södertörns Tingsrätt..

.. Ja det var där jag var igår. Och vittnade. Det var inte så farligt som jag trott, haha men dom är riktigt seriösa med sånt där man måste till och med svära en ed innan du vittnar om du är över 15. Men tyvärr blev det ingen fajt mellan åklagaren och advokaterna. Men iaf, hoppas dom där jävlarna får sitta i fängelset resten av livet. Haha, nej men jag önskar dom illa iaf!

Nog om den saken nu, Älsklingen kom till mig efter det så vi var hemma och mös, och snart eller, jag vet inte när men nångång idag ska jag iaf in till stan med tjejerna eftersom vi har hemstudiedag idag och sen ikväll är det träning. OCH IMORGON DRAR JAG TILL GÖTET! WIHOOO!

Nu ska jag städa mitt rum och sedan fixa mig. Puss!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback