Sista utväklingssamtalet

I morse så hade jag mitt sista utväklingssamtal i grund skolan haha. Det gick bra men jag ska höja mig i jättemånga ämnen den här terminen så kommer att plugga minst en timme efter skolan hemma varige dag. HAr inte gjort det tidigare men jag ska göra det nu för jag ska gå ut med höga poäng som jag är nöjda med! Just nu sitter jag och gör engelska steg 28 det går inte så bra för tydligen ska jag skriva ett manus till en scen från en bok haha men ska återgå till det nu så att steget blir klart idag. Imorgon har jag också hem studjedag så då ska jag göra klart steg 29 i engelska så jag kan redovisa det nästa vecka :)

Den här kvinnan har jag skrivit om nydligen: Stephenie Meyer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback