When life gives you a thousand reasons to cry, show life you have a thousand reasons to smile.

Sitter och tittar på film just nu, och väntar på att Rickard hör av sig. Under nästa paus ska jag borsta gaddarna och sedan krypa ner i sängen.

Ja, nu har jag nästan gått en skola i veckan men än har vi inte börjat med plugg. I måndags fick vi reda på massa info och i tisdags typ lika så. Idag så hade vi fett soft dag. Började tio och sen lekte vi typ hela dagen. Jag tyckte det var awesome eftersom man lärde känna klassen! Lovely!
Imorgon börjar jag nio och det blir typ som en vanlig dag. Längtar? Njaa, inte riktigt. Men imorgon får jag min lön också, så jävla najs. Plus att jag ska träffa Sandra och Rickard ska köra upp och göra provet imorgon. Så hoppas det blir en riktigt bra dag imorgon. PUSS!

Osminkad och i pyjamas - Jag är redo för sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback