Stres!

Idag har det varit stressigt hehe. Slutade halv fyra skyndade mig till tunelbanan för att sen leta efter svarta jeanse men fanns inte i min storlek, men mamma köpte dom i sickla så det var ju skönt. Mina svarta gick sönder i morse och använder svarta jeanse flitit så var tvungen att skaffa ett par nya idag. Efter det så var det bara att ta tunelbanan igen sen på en varm buss för att åka ner mot stallet. Där fixade jag skåp med mamma. Så nu kommer jag kunna ta det lungt till stallet på onsdagar! Sen var jag hos Theres, mycket trevligt som vanligt när man är med henne. Imorgon fyller hon år och vi ska se Eric Saade! Om vi är taggade haha. :)


Bild från förra året!

Har fortfarande inte fattat hur man tar kort med webkamran haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback