Craaaaazy

Helo i stugan! Är hemma hos Rickard just nu, han är och jobbar och jag har precis vaknat.

Min helg har varit riktigt knaaaas! I fredags var det fest på kumlabadet, det slutade med att polisen kom och det började regna så jag, Rickard, Victoria och Andreas drog hit och så hade vi det jätte mysigt. HAHA!
Sen i lördags var vi hemma hos Andreas och åt middag och efter det drog vi hit igen och spelade kubb och hade det jätteroligt.
I söndags alltså igår så fyllde min lille brorson ett år så jag åkte till Västerås klockan 10.30.. Var hemma hos Rickard igen klockan sju.
Idag ska vi till Andreas med lite fler folk, förhoppningsvis. Nu ska jag titta på Glee. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback