Sofi is home!

Nu är jag hemma efter en fullspäckad helg. Jag har haft det riktigt trevligt, och hoppas att Ida har uppdaterat väl åt er!
Min helg då, kan berätta lite kortfattat, vi åkte ner efter träningen klockan 22, var framme 01 så vi gick och la oss. Lördagen spenderades för det mesta ute hela dagen och då krattade vi deras 11 mannaplan till tomt, kul.. Sen kom lite släkt och hälsa på. Söndagen satt jag och Rickard på en buss i fyra timmar tror jag. Haha, så kul hade jag. Hoppas eran helg varit bra. Puss på er!

Ps. Blir nog inte så mycket bloggande från mig denna vecka eftersom vår data tar bokstavligen 30 minuter att få igång, men ny data är på ingång så vi får se när jag kan blogga som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback