-

Julen - Jag tycker det är så mysigt med Julen. Hela släkten samlas man får julklappar, god mat, vackert väder. Helt underbart!

Pojkvän - Gud vad jag har längtat efter pojkvän. Finns inget dåligt förutom att man inte kan ragga då (inte för att jag vill det). Och det är inte bara så att jag har en pojkvän utan den bästa!

Gymnasiet - Det är en chans att börja om, och man börjar verkligen tänka på framtiden. Gilla att man kanske kommer bort från Haninge!



Gymnasiet - Yes, det är både bra och dåligt. För det första, jag vet inte vad jag vill gå, för det andra man kan tappa kontakten med sina vänner från förra skolan och för det tredje, jag är orolig över mina betyg!

Snö - Jag både gillar och ogillar snö. Det är fint när det bara ligger där på marken och träden. Men stor diss till snöstorm och att det ska snöa hela dagarna! Plus att snön stoppar trafiken.

Min dator - Hata, hata hata! Jag längtar så tills vi installerar den andra datan, vill bara bli av med den här! Man kan inte göra nånting typ, den bara dör hela j*vla tiden. Ååh vad sur jag blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback