Hemsk dag!

Skolan var inget specielt idag. Redovisade engelska sen så kollade vi på tv hihi busiga. När en lärare sen sa till oss så gick vi till bilden för att pysla. När jag säger vi så menare jag mig Sofi Emelie david Kullman och Sebbe. Sen när vi skulle ner till bg så var skolan het tom då fick vi veta att lärarna hade sagt till niorna som var på plan ett och två att dom fick gå klockan ett och vi var på plan tre. Blev as sur haha satt kvar i skolan i onödan. Aja i morgon ska vi in till staden med alla nior kommer nog även stanna där med Sofi Emelie och sen får vi väl se om det är några fler som stannar.

Fick ingen bra bild på det jag hade på mig så orkar inte lägga in nya bilder men det kommer jag lovar. Här kommer en bild på tröjan som jag köpte i fredags.
Hade den ett vit line och ett par jeans. Väldigt slappt och skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback