Dag 7 – Min bästa vän

Jag har ingen bästa vän. Jag har många vänner som jag litar på. Klart att jag har haft en bästa vän förut men har alltid splitras så jag har lovat mig själv att inte skafa en bästa vän utan ha många nära vänner. Jag har tre vänner som jag umgås mest med och det är Sofi Emelie och Elin. Jag berättar allt för dom och jag litar på dom till 110 %.

Vi har varit ett jättestort tjej gäng förut men vi har typ splitars tuvärr. Jag har nog nästan aldrig umgåts så mycket med mina vänner i skolan. Jag går oftast runt med många olika. Men nu den senaste tiden så umgås jag bara med Sofi Elin Emelie och Moa under skol tid. Vet inte riktigt vad jag ska skriva men ja nu fick ni veta att jag inte har någon bästa vän utan att jag har många nära vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback