Dag 3 - Mina föräldrar

Okej, mina två päron som jag älskar något oerhört mycket men inte alltid visar heter Marianne och Kennet. Dom är väldigt gamla, men jag har även tre äldre bröder så inte så konstigt, iaf pappa är 55 och mamma 52 tror jag. Finns inte så mycket att säga om dom direkt. Det är ju inte meningen att jag alltid ska älska dom, vilket jag inte alltid gör dom är ju mina föräldrar så är det bara, och som någon smart sa "Jag har inte valt dom så varför ska jag älska dom?" Haha, inte fullt seriöst men ni fattar nog.
Aja, dom bor i två olika hus vilket jag tycker är superbra för annars skulle jag dö av deras bråk, fast dom är väldigt bra vänner trotsallt vilket jag är väldigt glad över. Min mamma är väldigt överbeskyddande medans min pappa låter mig typ uppleva världen, nej men han är inte lika sträng, vilket är väldigt bra. Vad finns det mer att säga, dom är mina föräldrar och suger samtidigt som dom är bäst!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback