1 år med den finaste! ♥

Yeees, idag är dagen då jag och Rickard har varit tillsammans i 1 helt år. I can't belive it. Känns som om det var igår vi blev tillsammans men tiden går ju fort när man har roligt.

Iaf, min helg har varit toppen. Men har inte tränat så mycket eftersom jag har varit skadad. Men hade awesome ändå! Just nu är jag skit trött för vi gick och la oss halv två igår och upp klockan åtta och sedan tränade vi, packade och satte oss på tåget. Så nu sitter jag i sängen med älsklingen bredvid mig och han pluggar inför imorgon. Typiskt honom och ta det sista dagen. Aja, när han är klar ska vi krypa ner i sängen och mysa lite och sen ska vi sova. PUUUUUUUUUSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: Emelie Juliusson

Grattis Sofi och Rikard! Ni är underbara! <3 <3

2011-09-13 @ 11:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback