hoho

God kväll! Dagen har bjudit på lite hantverk sen rast ochsen mönsterkonstruktion... fick vata att jag var ett poäng från ett A på vårat prov. Samtidigt som jag blev jätteglad blev jag besviken att jag inte lyckades med det sista poänget men det är bara att ta nya tag till nästa gång! Och efter detta vart det engelska... Inte mitt starka ämne haha. Sen bar det av till stallet där jag fick Zidane som jag inte har ridit på typ 7 veckor, så det var riktigt roligt och det gick rätt så bra.

Imorgon börjar jag skolan halv ett för våran första lektion är inställd hihi. Så imorgon blir det en matte lektion och sen bär det av till gymnasie mässan med Liv! Där vi ska stå och prata om vår skola! Vi ska även försöka få killar att börja har vi bestämmt oss för hahah :)

Jag och Liv för längesen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback