´´

Ska bli bättre och nu lovar jag det! Har haft ridlextion idag. Gick faktis väldigt bra Zidan som jag hade gick väldigt fint. Vi ska även börja har teori före varige lextion. Tycket det är väldigt bra eftersom jag inte har haft det på mins fem år. Skolan gick också bra. Fick lite gjort men ska stana en timma i morgon för att vänta på Emelie så då kommer jag få saker gjort. Imorgon drar jag och Emelie in till Globen. Vi kommer väl kolla runt lite äta på Subway och sedan kolla på ERIC SAADE!  Älskar Emelie som ville följa med. Älskar henne även om hon inte skulle ha följt med men just nu ligger hon mycket plus hahaha. Men ja tror jag faktis ska ta med systemkamran så imorgon blir det bilder. Inte bara från dagen utan även på hur mitt rum ser ut. Är supernöjd. Men nu ska jag kolla på film och sedan sova.


Du är unik, precis som alla andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback