Tröööött

Kom hem för inte så länge sen efter att ha varit med Ida och hennes mamma i Nacka Forun. Hittade absolut ingenting, what to do? Ja det är det jag har gjort idag, och nu är jag fett trött så ska kolla på Grown Ups och senare ikväll kankse jag ska till krokodilbadet, får se.

Gårdagen var rätt händelserik. Haha. Jobbade till tre typ sen träffade jag Ida och vi skulle bada men det var iskallt så vi satt och snackade i drygt två timmar innan vi åkte hem och åt och sedan drog vi till Ica Maxi och köpte massor av godis som vi sedan kastade. Sen fick vi ett samtal av Hampus, och så drog vi till honom där det typ var fest (?) Var hemme runt tolv och somnade typ två. Typiskt. Ska nu sätta på filmen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback