Gymnasiet..

Nu sitter jag här igen, som vanligt och väntar. Väntar på att Sebastian ska sluta jobba så vi kan dra och bada och sen ska jag med honom hem och ikväll är det massa folk som ska grilla. Skit mysigt. Haha, och första gången min Älskling kommer få träffa mina vänner på riktigt. Spännande, dom kommer antagligen gilla honom mer än mig. Som det brukar vara..

Idag är dagen man får reda på om man kom in på sitt gymnasie eller ej. Men det kan jag ej ta reda på eftersom jag inte kommer ihåg mitt lösen och jag vet inte vart pappret är där det står.. Så vi får väl se hur det går. Men jag tror, eller är ganska säker på att jag kommer in på alla mina gymnasium. Aja. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback