Supertrött!


Åkte hem till Rickard igår efter skolan, och var sketa trött när jag kom och och trodde att jag skulle somna tidigt, men icke sa nicke jag kom inte i säng fören ett.. Så det var ju ganska jobbigt att komma upp imorse. Vid 9.20 var jag i skolan för utvecklingssamtal. Fick höra det jag alltid har fått höra på mina samtal. Snark.. Fick sedan skjuts av mamma till mormor så var där ett tag och sedan åkte jag in och hämtade ut biobiljetter tills imorgon.
Tänkte att jag skulle åka hem till mamma och träna och sedan plugga, men jag var alldeles för trött för det så jag åkte hem till pappa och la mig i soffan. Så måste plugga som bara den imorn om jag ska klara av denna termin. Shiiiiet. Ska snart åka till träningen. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback