Att leva utan att älska är ej att leva ett verkligt liv.

Det har blivit lite bloggning av mig denna helg och det var för att jag har haft fullt upp hela helgen. I lördags åkte jag och Rickard till Enskede för att vara demogymnaster. Åkte där ifrån vid fyra och då vart det jätte stressigt eftersom jag skulle vara hemma hos Carolina vid halv sex. Så fick snabb duscha och fixa mig mega snabbt för att sedan hoppa på bussen mot Trollbäcken. Vi var sju pers hemma hos henne och hade det verkligen jätte trevligt. Jag och Rickard var hemma vid två och då gick vi och la oss och sen låg vi mest i sängen tills jag åkte på träning vid 6. Så jaa, jag hade en ganska fullspäckad helg kan man ju säga. H3h3 kul hade jag iaf. Och nu ska jag gå och äta innan jag ringer Rickard och sover. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback