Dag 22 - Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Haha, helt ärligt så ibland. Väldigt sällan så tänker jag nämen tjenare snygging! Men oftast blir det typ Ofta jag ser ut sådär, trodde jag var snyggare! Det är oftast den reaktionen eller Aso shit, mitt fejjs passar verkligen inte till min personlighet, det där är egentligen inte hur jag ser ut. Det är dom vanligaste reaktionerna jag får av mig själv. Förr var det mer att jag inte brydde mig så mycket, eller snarare att jag inte tyckte så mycket om mig själv och det var när jag hade bra självförstroende. Det har dock sjunkit nu, väldigt mycket. Så oftast tycker jag bara illa om mig själv men jag orkar heller inte lägga ner så mycket tid på det för jag har fattat att det inte blir bättre av att neka till kommentarer eller sitta och klaga. Men helt nöjd med min spegelbild skulle jag inte säga att jag är!

Kommentarer
Postat av: ida

Det ska du vara. Du är underbar på alla sätt!!!! <3 <3 <3

2011-02-15 @ 20:32:26
URL: http://weretwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback