Bara för att min pojkvän har körkort!

Idag har det varit en underbar dag! Nu ska jag ta allt från början till slut.
Vi har världens skönaste religon lärare, sjukt soft. Under skoltiden fick jag även reda på att min älskling klarade teoriprovet! 61 rätt av 65. Så jävla braaaaa! Sen efter skolan träffade jag Sandra och fick då ett samtal av Rickard igen, och denna gång talade han om att han har klarat uppkörningen alltså fick han körkort idag! Gissa om jag blev glad för hans skull! Plus att jag får en privat chaufför också! Sen var det träning idag också, fett soft fast jävligt löööökigt! Juste, fick även mobilen av Hanna som jag egentligen skulle köpa av henne, så underbar!
Iaf, det var min dag. Nu ska jag in i duschen och sedan sova! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback