Dag 8 – Någon stund jag kommer ihåg

Har många stunder som jag kommer ihåg heh. Men ett väldigt bra är nog när jag och Moa skulle till den där Twilight fan saken i sommras. Vi köade as länge men vi hade väldigt roligt. Vi träffade två super trevliga tjejer som vi tillbringade tiden i kön med. Sen när allt började så stod jag och Moa längstfram med Emma och Linnea. TIllslut kom då Kristen Stewart och Taylor Lautner, alla blev galna förutom jag haha. Så pressfotograferna gick framför mig. Alla som stof bakom ett galler ( Vi stod innanför ) var helt galna och frågade om jag kunde fixa autografen när dom gick förbi och att jag skulle få pengar och sånt om jag fixade haha osmart som jag var så sa jag nej. Aja tillslut så kom Eric Saade då vart jag galen. Han gick förbi alla på sidan mitimot oss och sen när han kom till vår sida så höl han mig i handen. ( Vet själv hur löjligt det låter! ) Super glad vart jag. Det är iallafal en stund jag aldrig kommer glömma haha :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-07 @ 17:53:30
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback