Att på en gång älska och vara klok är knappast möjligt ens för en gud.

Hejhopp gummisnopp!
Sitter och skickar musik från datorn till musiken. Ska ringa Rickard när det är klart och så ska jag sova!
Min helg har varit rätt så knas. I lördags träffade jag brudarna och vi tittade på Hur många lingon finns det i världen? som sagt. Det var hur sööööt som helst! Sedan åt vi och åkte hem till Sara. Satt och löka lite där och sedan träffade vi Amanda och Natalie, och hela kvällen leta vi efter något att göra och när vi väl hittar något bestämmer jag mig för att åka hem till Rickard istället. Jappjapp, så jag och Amanda hoppar på bussen och åker till våra små pojkar istället.

Idag har det inte hänt så mycket, har varit med min finaste och har även varit på den sämsta träningen i hela mitt liv! Gymnastik suger kuk. Bajs. Nu vart jag sur. Hejdå

I love you guys! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback