I wish you the worst

Kom hem från världens mest onödiga skoldag någonsin. Började med en föreläsning om Östersjön eftersom vi har ett projekt om Östersjön nu. Sen så var det lunch och efter det gjorde vi inte så mycket. Vi fick ett häfte med massa artiklar i och några frågor och eftersom jag var så trött fattade jag ingenting så gick mest runt och klagade och skrattade.

Efter skolan stannade jag med Carro och Patrick ett tag och sen gick vi till centrum och jag köpte en väska och en halsduk, och när jag skulle till bussen träffade jag Emma och Petter, så hängde ett tag med dom medans dom fikade. Nu är jag hemma och ska om drygt en halvtimma åka in till stan för att titta på Horrible Boses med älsklingen sen åker vi tillbaka hit och så stannar han över natten. Super mysigt! Men nu ska jag sätta på ett avsnitt av Sex and the city. Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback