18. Min bästavän

Jag har ingen bästavän typ. Jag har flera vänner men dom som vet mest om mig är Sofi Moa och Emelie. Nu går ju alla vi i olika skolor och ses inte så ofta vilket inte är så kul. Men om jag ska berätta lite mera om en av dom så tar jag och berättar lite om Sofi så får ni veta hur vi lärde känna varandra hehe

I sexan var jag typ rädd för henne varför vet jag inte. Men sen i sjuan när jag bråkade med några började vi umgås. Vi blev bättre och bättre vänner eftersom vi var varige dag och vi bodde så nära varandra. Så när åttan sen kom var vi nästa oskiljbara hahah. Vi var jämt! Vilket jag är tacksam för. Hon är en underbar vän och en sån vän alla behöver! Vi har våra minnen och fler ska det bli. Sofi är underbar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback