Vill du ligga med mig?

Hejsan hoppsan och förlåt för världens sämsta uppdatering. Som tur finns Ida. Haha.
Aja, min helg har väl varit bra. I fredags så var det träning som vanligt och sedan tog jag och Rickard en promenix hem till honom och så somnade jag medans han satt uppe och spela CoD typ.
I lördags åkte vi hem till Carolina klockan fyra och träffa lite folk och firade Jonathan men vi drog ganska tidigt, typ vid nio nångång och så åt vi och kollade lite på den där melodifestivalgrejen och så gick vi till säng vid elva! Underbart!
Idag har det varit träning som vanligt, och nu måste jag plugga och lägga mig extra tidigt eftersom jag ska till UMO innan skolan imorn. Men ska in i duschen nu. Pussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback