Vad betyder : P?

Jahapp, idag vaknade jag och ville verkligen bara ligga kvar i sängen men sen slog det mig att jag skulle ha NP och då for jag upp ur sängen och försökte få Rickard med mig.
Hade Np direkt på morgonen och det gick SÄMST för mig. Seriöst. Orkar. Inte.

Aja, what ever. Tänkte åka hem snabbt och kolla på DH men nej så blev det ej. Det jag har gjort är att beställt skoltröja + byxor och även kollat efter min balklänning på nelly.com och vet ni vad? Det fanns en lila jag ville ha som nu inte finns kvar och då skulle jag ta en röd istället. Men vet ni vad? Den finns inte heller kvar! Så nu får jag gå naken på balen. Toppen!
Nu ska jag ta självmord. Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback