¨¨

Ska berätta om min dag då ... Började med att jag var sjukt trött. Efter att ha fått veta vad jag kommer få i alla so ämnen förutom religon så blem min dag väldigt bra. Fick vg! Så nu kommer jag få fem poäng mer eftersom jag hade g i historia förra terminen! Känns sjukt bra. Pluggade även matte med Sofia, fick inte så mycket gjort för jag kunnde inte konsentrera mig men aja. Sen hade jag rast så var ute med några sen jobbade jag matte igen... Inget gjort där heller men roligt har ajg haft idag! Fick sälskap av Josefin, Anton och Victor på bussen. Har fixat lite saker till min klänning så i morgon ska jag sy, orkar inte göra det idag. Aa det här var då mn dag inte så intressant man aja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback