Stallet nästa

Jättedålig uppdatering jag vet men jag har inte orkat. Mitt rum är klart nu iallafal, elelr nästan. Ska kanske få en gaderob men det är inte säkert eftersom det är rätt dyrt. Men rumet blev bra iallafal mamma och jag var gryma på att tapetsera hahah. Nu så håller jag på att fixa mig för ska snart dra till bussen som tar mig till stallet. Efter ridningen drar jag hem till Theres för klockan fyra är det sammling i stallet och sedan blir det middag med min ridlärare och ponnycups laget. Vi gick inte vidare till cemi tråkigt. Men hade inte jag haft åtta fel sista matchen så kanske vi hadde tagit dom vem vet så är väldigt besviken på mig själv. Men nu ska jag fortsätta lyssna på musik och fixa mig. Ha en bra dag bloggar ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback