Överlycklig..

Det här blir första inlägget på Rickards nya dator som han fick för typ 30 minuter sen. Haha sen dess har han varit crazy! Själv har jag också en ny dator som väntar hemma på mig. Wihoooo! Och vet ni vad? Det är en bärbar så nu spelar det ingen roll om jag är hos mami eller babi för jag har en bra dator hos båda! Shit vad glad jag blev när mamma smsa mig det igår, så när jg akommer hme n är det nu är så ska jag hoppa på den direkt! Aja, nu vet ni det.
Mina planer idag är att jag och Rickard ska till Haninge Centrum och byta en tröja och sen ska vi leta present till Elin och Emelie, och jag vet inte riktigt fall Ida ska med, trodde det men hon svara inte.. Så det kanske bara blir jag och Rickard (?)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback