Moa och jag är roliga, det är bara alla andra som inte har fattat

Var i centrum med Sofi och Elin idag efter skolan. Fick med mig två saker visar bild i slutet. Stanade i skolan en timma idag haha Moa och jag hade väldigt roligt men ingen annan tyckte att vi var roliga haha typiskt oss. Men ska kolla på vänner lässa bloggar och fundera ut om jag ska köpa ett par jeans. Har alltid beslutångest när jag köper något haha. Men ska kolla på vänner och kolla bloggar nu, även lista ut hur jag ska övertalla mamma att hjälpa mig att tapetsera i mitt rum. När vi flyttade in hade jag en dag på mig att bestämma och då blir det hastiga beslut och jag tog en färg jag inte gillar. Eller asså tycker den är fin men jag är inte så grön av mig och färgen är grön så vill ha ett svart vitt rum hehe tråkigt men snyggt :)

Bilderna vart inte så bra..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback