Dag 21 – Ett annat ögonblick- kör den idag

Var på grönan i sommras med några vänner för att dels åka karuseller och för att kolla på Eric Saade som var med på sommarkryset den kvällen. Hade väldigt roligt hela tiden. vi stod och kolla när dom repade och bestämmde vart vi ville sitta. Det var ett äldra par som satt där och dom skulle gå. Dom tyckte vi skulle sitta längre fram för att se bättre men vi skulle sitta där bara för att Eric började sjunga där haha. När den sen vart första reklamen så skulle han gå och ställa sig för han skulle sjunga efter reklamen. Alla tjejer som satt längst ut på kanten sträkte ut handen så han skulle ta den eller hur man säger hehe och jag satt också på kanten så jag gjorde också det. Men han hoppade över mig haha så jag sa tyst tack för dissen Giselle som satt brevid Mimmi hörde det inte ens. ( Mimmi satt brevid mig) men hon hörde han börja garva så alla tre kollade upp och då gick han fram till mig och skakade hand och sa hej. Mitt hjärta stod typ stilla var så himlans glad i det ögonblicket. Låter säkert galen och det äa jag haha. Har ett till sånt här ögonblick. Det var på twilight fann saken hehe han gick förbi alla men stanade vid mig hihi. Aja som ni nu alla vet så är jag galen i Eric Saade. Lite för mycket för mitt egna bästa hahah men alla är lite galen och alla tycker att en kändis är sjukt snygg :)


Det är mimmi som har fotat. Det är inte insomat så fatta vad sjukt nära han var haha .

Haha kollar man noga i början så ser man mig xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback