Dag 15 - Mina drömmar

Hoppar dag 14 eftersom jag var i skidbacken idag och det var vad jag hade på mig så alla kan väl räkna ut det.

Mina drömmar.. Hmm.. Den var svår.
Jag vet inte riktigt vad mina drömmar är, jag har inte direkt något mål att uppnå eller så, varken inom yrken eller annat. Har aldrig vetat vad jag velat bli. Så skulle tro att mina drömmar är att typ att skaffa familj, gifta mig och bara må bra. Det är det jag tycker är viktigast. Hitta ett jobb som man trivs med och gillar och hitta ett trevligt hem. Det tror jag är viktigast, inte att försöka att bli känd eller rik, pengar kan inte ge dig lycka. Det är iaf det jag tror. Så mina drömmar är alltså att bilda familj, hitta ett bra jobb som man kan försörja sig på och vara lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback