Dag 11 - Mina syskon

Har dock inga bilder på de tre underbara människorna men ni får klara er utan. Som sagt jag har tre bröder, tre äldre bröder. 27, 25 och 17 år. Den äldsta vid namnet Rickard bor i Västerås, är gift med Linda och har en bebis på 5 månader vid namn Mikael och deras lilla hund Tyson. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva honom. Jag är inte så bra på att sätta ord på folk så ni får nöja er med det här. Den näst äldsta heter Anders och är 25, han bor inte heller hemma men fortfarande i Haninge. Han bor med sin flickvän Sofia och dom har varken gift sig eller skaffat barn och med Anders inställning så kommer det nog dröja ett tag till, plus att båda två älskar att festa. Haha..
Sist och minst har vi Jonas. Ojojojdå.. Han är 17 år men beter sig som en liten 7 åring oftast. Trots att han bor hemma ses vi inte så mycket eftersom han bara sitter inne i data rummet och spelar. Haha, mycket liv han har ohja.. Han är extremt lik Anders, både i sättet och utseendet. Jonas är Anders 8 år yngre tvilling typ, och dom spenderar väldigt mycket tid tillsammans. Det värsta med Jonas är nog att han alltid ska vara så macho när jag eller han har vänner här. Oftast är det mina vänner då eftersom han inte har några. HAHAHA. Aja, bajs på mina bröder, dom är bäst. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback