Utan SL och mobil är livet omöjligt.

Jag ringde Rickard 8.10
Jag: Är du i skolan?
Rickard: Nej, jag är på väg.
Jag: Hur ska du komma dit?
Rickard: Jag får skjuts.
Jag: Men faaan då!
Rickard: Vad?
Jag: Om du inte hade åkt till skolan hade du kunnat komma hit.
Rickard: Hur skulle det gå till om inte bussarna går?
Jag: .....HAHAHHAHA

Skit smart visst?
Sitter och funderar på hur jag ska komma till honom och så kom jag på en jätte smart sak. Trodde jag.
Jag skulle ta pendeln till Centralen, sedan tunnelnbanan till Gullmars och från Gullmars buss till Tyresö centrum eftersom dom bara går dit. Men då skulle jag behöva gå till Petterboda i detta snökaos och då kommer Rickard på den smarta iden att dom kan hämta mig i centrum, men nej det skulle ju ändå inte funka eftersom mitt namn är Sofi och jag har tappat min mobil så hur skulle jag medela att jag var där? För det första skulle det typ ta 123456 timmar till Tyresö centrum och sen skulle jag inte komma längre. JAG HATAR SL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback