Tagen av: Jelenajankovic.blogg.se

Visste du..

Att jag vill ha..
En fucking pälsväst
Att min senaste kyss.. Rickard
Att jag lyssnar mest på.. mig själv
Att jag pratar.. nonstop
Att jag inte gillar.. Nasister & Rasister
Att kärlek är.. Det bästa som finns
Att jag gillar att.. inte behöva plugga
Att jag alltid kommer att.. älska lila!
Att jag är hemligt förälskad i..
min rumpa
Att sist jag grät var.. Här om dagen
Att min mobiltelefon är.. Grå & Svart
Att när jag vaknar på morgonen.. Vill jag dööö
Att innan jag går och lägger mig..
Har jag tele6
Att idag har jag.. dansat mig glad
Att jag just nu tänker på.. bajssss
Att i morgon kommer jag.. Äta min favorit mat!
Att jag hoppas.. Att jag får tillräckligt bra betyg..


Har du?

Någon som förstår dig? Japp
Någon som du saknar? Njee
Någon som du hatar? Ohja!
Vem kramade dig senast? Moses & Emelie
Vem kysste dig senast? Rickard
Vem ringde dig senast? Moses tror jag
Vem ringde du senast? Vet ej
Vem var hemma hos dig senast? Rickard
Vem var du hemma hos senast? Rickard
Har du några kärleksproblem? Neeej!
Har du pratat med någon idag? Hahah ja
Har du gråtit idag? Nej
Har du skrattat idag? Ohja

Jag..

Är singel?
Nej! :D
Svär ofta? Jag? Aldrig!
Sjunger i duschen? Gjorde i Falun..
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Hahaha, nej!..
Skrattar åt dina egna skämt? Ingen aning
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis?
Nej, eller bajs

Har du..

Piercingar?
Tre i öronen!
Syskon? tre äldre bröder
Jobb? Om skolan räknas så yees
För många vänner? Haha nej
Rymt hemifrån? Nope
Färgat håret? Yeeah..
Bra självförtroende? Det skulle jag verkligen inte påstå
Sagt "jag älskar dig" till någon? JA!
Varit kär? Nej, jag är
Gjort något olagligt? Olagligt? Typ gått över när det varit röd gubbe eller? Haha nej man jag vet ej.
Somnat i skolan? Jaa
Tappat bort mig i min hemstad? Nej skulle jag inte påstå
Sett en fallande stjärna och önskat? Ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Jag gör det just nu
Smugit ut utan lov? Jaa
Sovit en hel dag? Typ
Somnat gråtande? JA tyvärr
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Nej
Blivit generad inför folk? Ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Rickard vet ju om det så nej.
Ätit musslor? ALDRIG!
Haft ett förhållande i under en månad? Nej, inget seriöst
Blivit kallad player?
Nejp
Färgat ditt hår svart?
Nej :)
Ett speciellt datum du kommer ihåg?
2010-09-11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback