Grönan 25/8

Det börjaed med att jag kom dit runt halv fem. Slutade skolan halv fyra så stressade som in i bengen haha. Hade ett litet ärende som jag skulle göra också. När jag sen väl kom dit så hade Theres platser längst fram. Hon fick även en liten present. När det sen var ungeför en timma kvar tills allt skulle börja så började vi prata med dom som stod bredvid oss. Väldigt trevliga var dom. Det vissade sig även att alla hade istorsätt någon som alla visste vem det var, världen är allt liten. Vissades även att vissa av dom som vi stod med kännde igen oss och vi kännde igen dom lite små roligt. Får hoppas att vi träffar dom igen! Sen började allt och det var helt sjukt bra! Man märkte att dom hade gjort allt med avanserat i år. Men allt var bra, och Eric såg min och Theres skylt och skrattade haha. Det slutade runt halv tio tror jag. Vi vänntade 30 min för att se om han skulle komma ut men det gjorde han inte och vi var tvungna att gå eftersom vi skulle till skolan. Kom hem runt halv tolv och somnade direkt! Ja det var väl allt. Tog över 300 bilder så alla får ni inte men några ;)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback