Plugg plugg och mera plugg

Goddagens! Dagens planer blir att göra klart en idrotts uppgift för att lyckas höja mig som ska in på måndag sen blir det att börja göra en tankekarta till engelskan. Upptäkte igår att det steget ska vara klart denna vecka som kommer... upps hahah. Aja så min dag blir att plugga. Inte så roligt men det gäller att ligga i nu när det bara är runt två månader kvar i nian. Ångrar nu att jag inte har pluggat mera hemma efter skoltid... inge roligt att plugga varige helg. Men imorgon blir det tävling! Får väl se hur det går just nu så kommer jag bara se det som extra tillfällen för att få över min höst över hindrerna! Hästen gillar typ inte att hoppa längre jättetråkigt! Nä men nu ska jag plugga!


Bara två månader kvar på denna skola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback