LOV!!

Idag fick man ju påsklov super skönt + att vi slutade tio över elva! Efter skolan följde jag med Emelie hem lite spontant haha. Vi satt och snackade om allt möjligt men mäst om balen eftersom att den kommer närmre och närmre hehe. Sen efter ett tag så gick vi ut och fota för att Emelie skulla ta en ny heder bild till hennes blogg så då blev jag den stålta fotografen! Sen runt fyra var jag tvungen att gå eftersom jag skulle till stallet och hoppa.
För första gången på länge så är jag nöjd! Tyvärr så får ni inga bilder från ridningen eftersom jag inte gillar så mycket när folk fotar mig då för jag gilalr inte min sits i hoppningen men det går frammat så någon gång kommer ni få det. Och om Emelie följer med till stallet någongång så kommer ni få super fina bilder eftersom att hon är en proffs fotograf hehe eller snart är hon! LÅngt inlägg vart det hehe....


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha redan gjort (a) Det varade inte länge till hon tvingade mig att gå ut och fota henne :) Mamma och jag har bestämt oss nu och jag kommer få sy in den röda kläningen! :D <3

2011-04-16 @ 10:28:05
URL: http://fotografias.blogg.se/
Postat av: Joanna

Like the picture :)

2011-04-16 @ 23:41:31
URL: http://aakerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback