Haninge Centrum

Var i haninge centrum med Emelie idag mycket trevligt. Vi träffade även på Elin och Elin och satt ett tag på donken med dom. Juste idag i skolan så stannade vi och då gick brandalarmet... Vilken idiot sätter på brandalarmer! Det var typ någon som hade smällt något eller så. På tal om skolan, nu är det så att jag och min vän Moa har startat ett radiopogram hahaha. Det är bara vi som lyssnar och vi sänder från musiksalen från ett rum som ingen kan höra förutom vi typ haha.


Denna bikini i mörkblå köpte jag på hm, ska därimot sy ett band på eftersom jag inte gillar axellösa på mig :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Jag skrev fel... :P

2011-04-04 @ 21:06:08
URL: http://fotografias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback