Färdig fixad

Nu är jag nästan färdig fixad så om 50 minuter ungefär bär det av mot centrum där jag även kommer att träffa Emelie eftersom att hon ville följa med när jag färgar hihi, jag är väldigt nervös så det är bra att hon följer med haha.  Efter att jag är klar så ska vi träffa Sofi ragnar Sebastian och David. Tror vi skulle tyill David. Sen ikväll blir det att grilla med Sofi David Sebastian och kanske Moa ingen aning om det är flera som ska med. Nu ska jag kolla lite på tv och lugna ner mig haha :)


Adjö till denna färg. Kommer nog sakna den men vill inte bleka sönder mitt hår haha :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Den är ju fin! :O <3 <3

2011-04-20 @ 10:59:40
URL: http://fotografias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback